Nezmokli jsme a střízliví nás nedostali !!! aneb info o výletu =))

28.08.2012 15:42

Je to za nám přátelé :) Další podařený výlet ... Musíme uznat, že už to někam spěje, když si nás už i zvou obce na svoje akce :) Jedním slovem paráda, ale teď to trošku rozepíšu, dokud to mám v živé paměti ::: 

 

Nejdřív bych chtěl ale poděkovat starostovi obce Libá panu Miloši Vondráškovi a také místostarostovi obce panu Karlovi Hallovi za pozvání, ubytování, snídani a dobrou odrganizaci celého víkendu !!

 

V pátek to začalo myslím že dobře, sešli jsme se před tipáčem ve Stodě a Háčkovi samo od sebe ušlo kolo, takže první výměna kola byla ještě před odjezdem, mohl za to prý Ťupťa, že se mu na ten stroj podíval.... :) Po výměně kola a kávičce jsme odjeli kupodivu všichni, teda myslím, byl jsem vepředu a během chvilky za mnou už byl SafetyCar a všichni ostatní přede mnou, jelilož mě to prostě moc nechtělo ject, takže jsem do každého kopce šlapal i na jedničku, samozřejmně jsem byl nejdříve za blázna, pak možná za hrdinu, když jsem došlapal až do obce Libá :D Ale popořadě.... Někde za Kladrubama musel Safetycar vést už tři mopedy, malýmu Bibimu to nejelo, Pepovi Slavotínků taky ne a ještě Standovi (kámoš p.Korce). Bibiho mopeda Safetycar odvezl domů, ten si půjčil Kafísovo druhého mopeda a přijel za námi zpět, Pepa Slavotínek to zkoušel opravovat, chvíli jel, chvíli se pak zase vezl a tak to šlo až do Libí...nu a Standovi tam nešla dát jednička, takže jel celou cestu na dvojku s tím, že mu v kopcích pomáhal Molty (Mimochodem díky bohu za něj, mě párkrát taky zachránil život tím, že mi do kopce pomohl :) díky patří i Bibimu, ten mě taky párkrát vyvezl do kopců :) ). Jelo se tedy dál, když Safetycar odvážel Bibiho a řeklo se, že kdo nedojede tak ho safetycar nabere až za námi pojede zpět... Vím, bylo to trochu riskantní ale kupodivu dojeli všichni až na benzínku k dálnici jak se jede na Tachov... i když s malým zraněným a to byl kupodivu Bedýnka st. když si chtěl zkusit taky šlápnout do kopce, tak se mu ulomila šlapka a dostal s ní do kotníku, bylo tam i trochu krve a natejkalo mu to taky dost, nic méně jel dál i bez šlapky a na benzínce namontoval jinou... Tam už to začalo trošku foukat a měli jsme strach, že zmokneme, pár kapek spadlo ale jinak dobrý. Jelo se dál, myslím že už žádnej větší problém nebyl, občas se někdo vezl, na nějaký zastávce nebo na obědě se to opravilo a dojeli jsme až do cíle cca v 16:30...To bylo trochu stresující pro mě, protože mi všichni před Libou ujeli i SafetyCar :-/ byli tam pěkné kopce tak jsem si šlápnul a v Libí jsme je nemohl najít, projel jsem jí celou a nikde nikdo :D Nakonec jsem se teda dovolal a bylo mi vysvětleno kde jsou....

 

Hurá na pivko, pa první pivku už to moc hurá nebylo, když jsme zjistili co to je za pivo...Bakalář... jakože desítka byla spíš takový nealko a dvanáctka jako lehká desítka.... nikdo to moc první den neřišil, pilo se dál... když jsme zjistili, že se nebude spát na hradě, jak se původně plánovalo, tak jsme byli lehce zklamaní, ale v pohodě, odjeli jsme tedy do bývalé roty cca 3km od Libí a tam jsme se ubytovali, bylo to tam pěkný, takže jsme byli spokojení. Dali jsme si sprchu a vyrazili do velikého stanu kde se konal večerní program, Eddie Stoilow a Děda Mládek Illegal Band neměli chybu, fakt paráda, oproti asi dvoum kapelám před nima :-) Vyřádili jsme se až dost, měli tam i autodrom a na tom když jsme řádili všichní tak to byla sranda velíká, časem budou u videa ať se taky povbavíte :)) V noci po kapelách se jelo hromadně zpět, tedy hromadně moc ne, jelikož byl jeden řidič a do dodávky se vešlo tak cca 14 lidí tak se muselo ject víckrát, jenže problém byl že se každýmu taky hned nechtělo :D Takže náš řidič šel prostě spát a ten kdo tam zůstal tak měl prostě smůlu a musel jít pěšky.... ovšem nejvíc to vyhrál Ťupťa, ten tam zůstal schválně dýl, aby mohl spát na hradě, byl

takhle domluvený s Johnym (Kastelán hradu Libá)....

 

Nu ráno bylo kruté, co vám budu povídat, bolehlav jak cip jsem neměl určitě jen já... Ale šlo se opravovat a že se pojedeme podívat na hrad který byl přibližně nějakých 5Km od Libí. Tam jsme dojeli, někdo šel do hospody na kofolu, někdo koukal na svatbu která se tam zrovna konala a někdo blbnul na houpacím koni :))) V půl druhé už jsme museli být na náměstí v Libí, protože jsme měli mít závod do vrchu ( z toho jsem měl největší strach asi já) nic méně jsme se tam tedy seřadili a závod nám odstartovali, nejlíp na tom byl asi Kafís, který v době startu seděl ještě na Toi-Toice :D Ale dohnal nás, takže jsme závodili :) Někdo podváděl někdo ne, to bych nechal být, ale já se přiznám dobrovolně, že bych to až nahoru dvakrát nevyšlápnul, jednou jsem si to dal a podruhý už jsem čekal na ostatní v půlce kopce :) Diváků tam bylo požehnaně a řekl bych že z toho byli všichni nadšení, když třebas Šmíďas u jednoho zastavil a vypil mu půlku piva a jel dál, to mělo ohlas pěknej :) Po závodě bylo vyhlážení, první myslím že byl Molty, druhej Šmíďas a třetí tuším Galísek, ale to bych kecal, nějakej Stoďák to ale byl ;) Pak se někdo najedl, někdo dal skvělýho Bakaláře a jelo se zpět na rotu, tam někdo opravoval, někdo se vydal do Německa a někdo do Německa ani nedojel a jel zpět na rotu opravovat (já) :D Poté jsme někdy k večeru zas vyrazili na mejdan do stanu, ale už trošku roztrahní, někdo totiž objevil hospodu, kde točili gambrinus tak tam byla většina a sešli jsme se až někdy kolem deváté když začali probíhat soutěže... já jsem přihlásil Stadioňáky jako jeden tým a Stadioňáky mladší jako druhej tým, jednalo se o přetahování lanem a držení tupláku na čas... bylo celkem šest týmů, na tahání s lanem jsme šli jako první my "mladší" a samozřejmě jsme dostali hned takový velký hovádka, že jsme neměli moc šancí :) To naši chlapácí dopadli mnohem líp, nakonec si odnesli medaili za druhé místo =) V držení tupláku  od nás dopadl nejlépe Ťup, který skončil na třetím místě, kolem 12minut ho udržel, což je pěknej výkon :) Pak už jsme se jen bavili a popíjeli... v noci zase někdo odjel a někdo šel pěšky, jako třeba já s Benzínkem ml. cestou na rotu jsme vystřízlivěli a chtěli jsme udělat kanadskou noc ostatním co už spali, měli jsme armádní barvu na obličej, takže pár chlapců to od nás slušně schytalo :) My dva, když jsme se ráno probudili a měli zubní pastu na čele tak jsme vůbec nevěděli kdo to mohl být, nakonec se nám sama přiznala správcová tý roty, že nám to udělala ona :D 

 

Nu ráno zas někomu bylo blbě, nejvíc asi Moltymu a Šmíďasovi... není se čemu divit, to pivko nedávalo, takže si klucí dávali pivo, zelenou, pivo, zelenou, pivo, zelenou, atd... :D Sbalili jsme, vyrazili na snídani a pomalu se jelo dom... dojeli jsme někteří do Chebu, jen tak tak, páč docházel benzín :D počkalo se tam na ostatní, opravil se moped Moltymu a Martinovi Boříkovi a vyrazilo se hromadně dál, jen ten Standa jak mu tam nešla jednička se vezl v SafetyCaru hned, protože mu tam kluci dali jinej motor a ten kleknul ještě někde v Libí... a vezli se vlastně ještě oba Slavotínkové, divné ... :))) Na jídlo jsme se stavěli v Chodové Plané ve skále, tam to nemělo chybu, rychlá obsluha, jídlo taky a i dobrota, takže jsme byli spokojení... Někde po cestě naložil SafetyCar Martina Boříka, tomu to přestalo fachčit a jinak jsme dojeli myslím že všichni až do tipu do Stoda... mě kluci ze SafetyCaru dotlačili protože mi to v Touškově přastalo ject :-/ nu takže jsem do stoda dojel setrvačností a tam to naložil.... dali jsme si pivčo v Tipu, rozloučili jsme se a jeli dom s modřinama na prdeli ze sedaček, se špinavýma prstama od oleje a smradlavýma od benzínu, ale hlavně s pocitem, že se těšíme na další výlet a že tenhle dopadl na výbornou !!! 

 

 

Fotky ZDE